Mother s Maiden Name Meaning In Telugu


Mother s Maiden Name Meaning In Telugu

what is the maiden name of silvana's mother?bahasa inggris jawaban​

Daftar Isi

1. what is the maiden name of silvana's mother?bahasa inggris jawaban​


jawaban

itu ada gambarnya tinggal klik ajj

penjelasan

maaf kalo salah

2. what is the meaning of shield maiden in viking history?


woman who had chosen to fight as a warrior.

3. who is Cristiano Ronaldo mother s name​


Jawaban:

Maria Dolores dos Santos Aveiro

Penjelasan:

random amat

Jawaban:

Marias Dolores dos Santos Aveiro

Penjelasan:

Marias Dolores is the Cristiano mom


4. indonesia mother name


Jakarta
Maaf kalau Salahibukota jakarta semoga membantu

5. jane is my mother`s name .she is 3 yers younger than my father how much age difference between jane`s mother and jane`s fother tolong di jawab​


w harus Tau umur ayanya / the father's age

Penjelasan:

kalo udh di edit soalnya w edit jawabn w nii :)

Jawaban:

misal

ibu 40

bapak 43

berarti beda 3 tahun


6. BAHASA INGGRIS1.who is kalea's brother2.what is the maiden name of kalea's motherthanks yang udah bantu semoga dapat pahalaaminnn.....​


Jawaban:

1) Kalea's brother is Donny

2) The maiden name of kalea's mother is Ameli

Penjelasan:

semoga membantu


7. My name is Vera.I live with my family.There are five persons in my family.my Father,my mother,my aunt,my brother and me.my father''s name is mr. Fahmi,my mother''s name is mes mia,my aunt's name is Ulfah and my brother's name is firman.Today is sunday.everybody is busy in the morning.mother is cooking in the kitchen.Father and my brother are gardening.my aunt and I cleaning our room


Jawaban:

nama saya Vera. saya tinggal dengan keluarga saya. keluarga saya beranggotakan 5 orang. ayah,ibu,bibi,kakak laki-laki, dan saya. nama ayah saya adalah Fahmi, nama ibu saya adalah Mia, nama bibi saya adalah Ulfa dan nama kakak laki laki saya adalah Firman.

hari ini adalah hari minggu, semuanya sibuk dipagi hari. ibu saya memasak didapur. ayah dan kakak laki laki saya sedang berkebun. saya dan bibi saya membersihkan kamar kami.


8. the substitution of west in our name. the word " substitution" has closest in meaning to...? yg tau coment


bisa 'replacement'
bisa juga 'alternative' the word "substitution" has closest in meaning to replacements

semoga membantu
maaf jika salah

9. ArtikanHello my name ia putri I'm have brother name Andri I'm have mother and father mother name clarysyaFather name ardli


halo nama saya putri,saya punya Kakak laki laki namanya andri.saya punya ibu dan ayah.nama ibu saya clarysya.nama ayah saya ardli

Penjelasan:

gak tau deh

Jawaban:

halo nama saya putri saya mempunyai saudara laki2 bernama Andri saya mempunyai ibu dan ayah ibu bernama clarysya ayah bernama Ardli


10. 1. Give the the meaning of these words:FatherMotherSisterBrotherFather in lawMother in lawNephewAuntUncleStep sisterStep brotherStep mother1​


maal kalau salah:)

jadikan yang terbaik:)


11. 1. How do we state family members?•I have ...sister(s) and ... brother(s)•My father is .... (name)•My mother is .... (name)•My father is a...(profession)•My mother is a .... (profession)•He works in .... (place of work)•She works in .... (place of works)•He/she studies at/in.... (school/university)###​


Jawaban:

itu kamu isi sesuai keluarga kamu

ini aku kasi terjemahannya yaa

aku punya...saudara perempuan dan...saudara laki² (jumlahnya disebutkan)ayahku.....(nama)ibuku.....(nama)ayahku seorang.....(pekerjaan)ibuku seorang....(pekerjaan)ayahku bekerja di.....(tempat kerjanya)ibuku kerja di...(tempat kerjanya)saudara ku sekolah di.....(sekolah/kampus)

btw kalau ibu kalian ibu rumah tangga bahasa Inggrisnya = housewife

jadikan jawaban terbaik yaa


12. what s the meaning of corelative conjuction in parallelism​


Jawaban:

Penjelasan:

A correlative conjunction is a two-part conjunction. It consists of two words or phrases that are used to join sentence elements of equal value. The most common correlative conjunctions are the following:

both … and

either … or

neither … nor

not only … but also


13. why did snow maiden ' s friends cry?​


Jawaban:

Kenapa teman gadis salju menangis

Jawaban:

kenapa teman gadis salju menangis

Penjelasan:

semoga membantu

jadikan jawaban tercerdas oke :)

14. my name is hartarti sandler and my original name is hartarti sandriawati .........yang termasuk mother's Maiden name adalah.......hartarti sandler atau hartarti sandriawati​


Jawaban:

hartarti sandriawati

Penjelasan:

maiden name adalah nama gadis (nama untuk wanita yang belum menikah). Hartarti Sandler adalah nama sesudah menikah


15. Two mother ia meaning


Jawaban:

Dua ibu

Penjelasan:

Two mother dalam bahasa Indonesia berarti dua ibu

semoga membantu!jadikan jawaban tercerdas ya

Jawaban:

Dua Orang Ibu

Penjelasan:

two 2 dan mother ibu


16. the most treasured name in perfume."" what is the meaning of the underlined phrase?


Jawaban:

Most valuable

only this


17. my name...I.. .from...a.student...years old . my family lives in..... .....father.....years old....mother........... old.I have....sister(s) and ....brother(s)of my sister...... ......is a...... .......old.(write about each sister) the name (s)of my brother (s).... ......is a....... .....old (write about each brother).my dressI like with .... ..... name(s) .....I like with .....name(s)......I like... classes....are...I like....class mates.they.....​


ini harusnya sih pake nama kamu(?)

tapi aku bantu contoh aja yaa

my name is Nabila(bisa pake nama panjang kamu). I'm from SDN PELITA HARAPAN (sekolah asli kamu) I'm a student CLASS VI (kamu kelas berapa jawab disini). I'm 12(pake umur kamu) years old.

my family lives in BANDUNG(tempat kamu tinggal) my father 40(pake umur ayah kamu) years old. my mother 35(pake umur ibu kamu) years old.

I have 1 (kamu punya berapa saudara perempuan tulisnya disini) sister and 2 (kamu punya kakak/adik cowo berapa nah tulis disini) brothers

my sister name is Hanna (pake nama kakak/adik perempuan kamu) she's 15(pake umur kakak/adik perempuan kamu) years old.

my brother name is Hasan (bisa pake nama kakak/adik cowo kamu) he is 17 (pake umur kakak/adik cowo kamu) years old.

my address is jln.nusabangsano.10(pake alamat kamu)

I like my class. and my classmates are kind (sifat temen temen sekelas kamu)

ini diatas cuma contoh, kalau mau diikutin boleh cuma kalau disuruh nya identitas asli tulis identitas kamuu okee


18. the subtitusion of"west" in our name the word ,subtitusion ,has closets in meaning to ​


subtitusion "barat" dalam nama kami kata, subtitusion, memiliki makna lemari

19. What is your name ... How old are you ... What grade are you in ... What is your father°name ... What is your mother°name


My name is likook

My age 15

I am in grade 3 junior high school

My father's name is Harry

My mother's name is Sarah


20. 1.What is the text about? 2.who wears spectaicles? 3.how many sister does Silvana have? 4.who is Silvana s brother? 5.what is the Maiden name of Silvana mother?plisss jawab​


apa isi teks tersebut?siapa yang memakai spektakle? (kacamata tua, silakan di googling)berapa saudari yang dipunyai silvana?siapa saudara silvana?apa nama gadis ibu silvana? (nama belakang sebelum menikah, di barat ada tradisi mengambil nama belakang suami saat menikah)

semoga membantu!


Video Update





Posting Komentar

0 Komentar